Kje smo

Penzion Krek se nahaja v dolini med Julijskimi Alpami (Triglavski narodni park) in Karavankami v majhni vasi Ribno v občini Bled. Mirno naselje je le 2 km oddaljeno od centra Bleda in nekaj par 100m od reke Save - mali raj za ribiče in pohodnike.

GPS podatki

Lat. 46.3498741

Long. 14.1266459

Natisni

Opis poti do nas

Z avtom

Iz smeri Nemčije, Avstrije, Nizozemske, Belgije, Velike Britanije, Francije, ...:

Avstrija (A 10, Tauern avtocesta) Karavanški predor  izvoz št. 3 Bled/Lesce naravnost nadaljujete do Bleda na Bledu zavijete pri drugi cesti na levo v smer Ribno in sledite modrim znakom za Penzion Krek

Iz smeri Ljubljane, Hrvaške, Bosne, Srbije, ...:

Ljubljana  avtocesta smer Jesenice/Ljubljana  izvoz št. 3 Bled/Lesce naravnost nadaljujete do Bleda na Bledu zavijete pri drugi cesti na levo v smer Ribno in sledite modrim znakom za Penzion Krek

Iz smeri Italije:

mejni prehod Trbiž (avtocesta Jesenice/Ljubljana izvoz št. 3 Bled/Lesce naravnost nadaljujete do Bleda na Bledu zavijete pri drugi cesti na levo v smer Ribno in sledite modrim znakom za Penzion Krek

ALI mejni prehod Sežana (avtocesta Ljubljana, potem smer Jesenice)  izvoz št. 3 Bled/Lesce naravnost nadaljujete do Bleda na Bledu zavijete pri drugi cesti na levo v smer Ribno in sledite modrim znakom za Penzion Krek

Z vlakom

Via Avstrije (Beljak) in Jesenic v smer Ljubljane, postaja Lesce-Bled nadaljujte 6,5 km s taksijem (organiziramo tudi prevoz do našega penziona)

Iz smeri Italije:

Nova Gorica (Gorizia) Jesenice  izstopite na postaji Bled Jezero nadaljujte 5,5 km s taksijem (organiziramo tudi prevoz do našega penziona)

Iz smeri Ljubljane, Hrvaške, Bosne, Srbije, ...:

Z letalom

Letališče Jožeta Pučnika Ljubljana (Adria Airways, Easyjet,...): različni ponudniki transferjev in rent a car-jev, organiziramo tudi osebni transfer do našega hotela, 30 minut vožnje.

Letališče Klagenfurt (Celovec) (Ryan Air): različni ponudniki rent a car-jev, organiziramo tudi osebni transfer do našega hotela, 50 minut vožnje.

Nekaj razdalji

Portorož: 171 km

Koper: 158 km

Trst: 145 km

Uporabljamo piškotke za lastno analitiko (1st party) in jih ne delimo z nikomer. Z nadaljevanjem se strinjate s politiko zasebnosti, lahko pa nastavitve za spletne piškotke spremenite naknadno.